سایت بازی انفجار تک بت بدون فیلتر ماه بت بابا بت بت 120 ozabet بری بت ناسا بت مل بت بدون فیلتر برنامه مگاپاری وان ایکس بت بدون فیلتر وین نود

اریان بت

برای ورود به اریان بت بدون فیلتر کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت

ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )

ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )

ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه ) | بیوگرافی ارسلان قاسمی و همسرش با خبر ازدواج و ناگفته ها | بیوگرافی ارسلان قاسمی و همسرش +گفتکو و ماجرای ازدواج و عشق او | بیوگرافی کامل ارسلان قاسمی – پرشین وی | ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )

ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )

ارسلان قاسمی (زادهٔ ۱ خرداد ۱۳۷۴ در تهران) یک بازیگر نوجوان ایرانی است. او تاکنون علاوه بر چند فیلم س ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )ینمایی در مجموعه‌های تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چشم باد در نقش کودکی بیژن نیز ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه ) بازی کرده‌است. قاسمی نخستین بار در سن هفت سالگی در مجموعه تلویزیونی در چشم باد در نقش کودکی ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه ) بیژن (پارسا پیروزفر) به بازی پرداخت. فیلم‌برداری این ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه ) سریال از سال ۱۳۸۲ آغاز شد.او در فیلم جعبه موسیقی (فرزاد مؤتمن) نقش اصلی را به‌عهده داشت. ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )

پدر ارسلان مدیر عامل شرکت کشتیرانی پرشیا اهرام است و مادرش هم مدیر مهد ک ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )ودک است.دو خواهر دارد که یک ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )ی ۱۰ سال و یکی دیگه ۱۲ سال از ارسلان بزرگترند و ارسلان فرزند آخر خانواده است. ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )

ورود ارسلان به سینما از طر یق خانم بهاره رهنما که از دوستان صمیمی مادر ارسلان هستن ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )د انجام شد.

با اینکه به واسطه کار، گاهی از رفتن به مدرسه و حضور در کل ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )اسها باز می ماند – اما جزء شاگرد های زرنگ کلاس است.

از بین بازیگران هم سن و سال با ترلان پروانه – علی شادمان و پوریا ابراهیم پور ر ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )فت و آمد خانوادگی دارد.

پدر ارسلان مدیر برنامه هایش است.

 فیلم شناسی ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )

   هفت سنگ (مجموعه تلویزیونی) – (۱۳۹۲)

بیشتر بخوانید  سایت شرط بندی بت ناب BetNUB

   هوش سیاه  ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )۲ (مجموعه تلویزیونی) – سهیل (۱۳۹۲)

    رسوایی (فیلم سینمایی) (۱۳۹۱)

    تا ثریا (مجموعه تلویزیونی) – پویا (۱۳۹۰)

    فاصله‌ها (مجموعه تلویزیونی) -وحید (۱۳۸۹) ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )

    هوش سیاه (مجموعه تلویزیونی) – سهیل (۱۳۸۸)

    تاکسی نارنجی – فرهاد (۱۳۸۷)

    کلانتری غیرانتفاعی (۱ ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )۳۸۷)

    جعبه موسیقی -علی (۱۳۸۶)

    خاک سرد (۱۳۸۴) ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )

    شام عروسی (۱۳۸۴)

    یوسف پیامبر – بنیامین (مجموعه تلویزیونی، ۱۳ ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )۸۷)

    در چشم باد – بیژن (مجموعه تلویزیونی، ۱۳۸۷)

    ۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و ماد ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )رها – مسعود (مجموعه تلویزیونی) ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )

چندتا بچه هستید؟

سه تا بچه هستیم. دوتا خواهر بزرگ تر از خودم دارم و من بچه کوچک خانواده هستم. خانواده ام ه ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )میشه دغدغه و نگرانی کا ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )ر من را داشتند و همیشه زیر نظر آنها کار کردم و خیلی حواسشان به من بوده. ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )

چه جوری حواسشان به تو بوده که سی و خرده ای کار ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه ) کردی. یعنی تقریبا زندگی نکردی و فقط کار کردی؟

این تعداد کار در 10 سال بوده. یعنی سالی سه تا چهار کار داشتم. ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )

خب این خیلی زیاد است. حتی برای بازیگر بزرگسال و حرفه ای هم که هیچ درس و  ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )مشق و کودکی و بازی و… هم ندارد، زیاد است!

خب اگر من این کارها را نمی کردم، الان نمی توا ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )نستم اینجا باشم و مثل یکسری بچه های دیگر  ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )یکی دو تا کار می کردم و بعد فراموش می شدم. همین الان هم خیلی از این کارهایم دیده نشده یا پربیننده نبوده. ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )

بیشتر بخوانید  آموزش بازی انفجار در سایت حضرات

بهاره رهنما من را بازیگر کرد

در خانواده و نزدیکان من کسی اهل بازیگری و هنر و… نبوده به جز یک ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )ی از پسردایی های مادرم که او هم در ایران زند ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )گی نمی کند و از ما  ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )دور است. برخلاف اکثر بچه ها که کارشانارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه ) را ا  تیزرهای تبلیغاتی شروع می کنند، بازیگری را از سریال «در چشم باد» شروع کردم. بهاره رهنما که دوست صمیمی و هم کلاسی دوران کودکی مادرم است مرا به دستیار آقای جعفری جوزانی، کارگردان سریال «در ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه ) چشم باد»، معرفی کرد و او هم مرا برای نقش کودکی های پارسا پیروزفر پسندید. آن موقع هفت سالم بود. تجربه عجیبی بود.  ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )

ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )

به خاطر آن کار سه سال و نیم شمال بودم. برای من که بچه کوچکی بودم و قبلا هم این کار را ان جام نداده بودم و «در چشم باد»  ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )هم یک کار سنگین و تاریخی بود، سخت بود. اما شرایطی هم که آقای جوزانی و آقای کاسه ساز در طول کار فراه  کرده بودند، خوب بود و از سختی کار کم می کرد. برای اولین بار بود که این حجم آدم را می دیدم و مجبور بودم با 30، 40 نفر آدم یک جا باشم و زندگی و کار کنم. ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )

استرس داشتم و احساس دلتنگی و غربت می کردم. فقط لطفش به بچه های هم سن و سالم مثل بیتا تو ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )کلی بود که با هم بازی می کردیم و حضورشان نمی گذاشت خیلی متوجه سختی ها شوم. حتی درس خواندن ما با بچه های عادی فرق داشت ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه ). معلمی به اسم آقای رجبی که از فومن به محل استقرار ما در ماسوله ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه ) می آمد و به من و بیتا توکلی و پوریا، پسر خانم متخصص، درس می داد.

بیشتر بخوانید  سایت همسریابی با شماره اصفهان

بعد از فومن برگه امتحانات را می آوردند و از ما امتحان می گرفتند و بعد از فومن برایمان کارنامه صادر می کردند. ما هم خیلی اذیت می کردیم. هر روز یکی مان بهانه می گرفت و مثلا می گفت خسته ام و سر کلاس نمی روم و… امیدوارم آقای رجبی هرجا هست از سر اذیت هایی ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه ) که کردیم، بگذرد. ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )

کارکردن بچه ها امری رایج و متداول نیست. اینکه تو از کودکی کار می کردی، هرچند این کار را دوست ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه ) داشتی، چه تاثیری در شخصیت تو گذاشته و آیا تو مثل بچه های عادی، بچگی کردی؟ ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )

حقیقتش این است که من ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه ) اصلا درکی از سینما و بازیگری در هفت سالگی نداشتم، چه برس د به اینکه به کار علاقه داشته باشم.حالا البته وقتی واردش شدم، به مرور زمان علاقه پیدا کردم. حتی خانواده ام هم اول راضی نبودند اما اینقدر دیگران به آنها اصرار کردند که بالاخره پذیرفتند و تصمیم گرفتند من بازیگر شوم. یعنی در آن سن تصمیم من نبود، تصمیم والدینم بود. اوایل حس می کردم این یک جور بازی است. اما به مرور در فضای کار م ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )توجه جدی بودن قضیه شدم. وقتی ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه ) اولین کارم پخش  ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )شد، تازه طعم شیرنش را چشیدم؛ وقتی مردم مرا ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )در خیابان می  ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه )شناختند و به من محبت می کردند. بزرگ تر که شدم، هم از این شهرت لذت می بردم و هم خود کار را دوست داشتم. الان هم که به  هر حال بحث درآمد و مالی اش برایم مهم است. الان عاشق کار هستم ارسلان قاسمی ( عکس لو رفته او با ترلان پروانه ).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *